namnsdag idag

Hej hallå, idag har jag namnsdag!
Birgitta!

längesen jag skrev nu men har inte kännt att jag haft nått att dela med mig av faktiskt.
bakade i fredags kakorna blev katastrof ;)
på kvällen var jag chaffis till Rättvik, bowlingen var vårt mål! dansade hela kvällen, skar mig på en glasbit också, jag hatar folk som medvetet krossar glasflaskor!
lördagen var det hemmadressyr för ponny och km efteråt, wilma och jag var inte på topp! jag red lite fel och hon var väldigt seg och spänd.
på kvällen var det körslaget och sen var jag sällskap till rättvik igen på kvällen :)
förresten så snöade det också den dagen!

den här veckan håller vi på med miljö i skolan, vi har ett projekt som heter kyoto, som går ut på att vi får varsin nation/land eller en miljöorganisation som vi ska debatera för i kyoto. jag har USA, jag är USAs första kvinnliga president de är faktiskt rätt intressant!
"The American livestyle is not nogitable!"
I morgon sk alla klä ut sig så de representerar sina land eller organisationer.

på fredag styr jag och Julia mot huvudstaden igen, toppen! :)
åka massa bil, umgås, besöka valbo, huvudstaden, pappa, railjam, arlanda hämta jossan och köpa vinterjacka :D


nu ska jag sträcka på benen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0