Noeva est ockolmo


HAllåjjj

vet ni vad jag är så fruktansvärt stolt över mig själv, jag var i stocksholm i helgen och de enda jag köpte var träningsbyxor, väska och en tshirt :) JAG?! jaa jag klarade av shoppingsuget och sparade pengarna, fast vinterjackan känns surt som satan att jag inte fick.
men de bli en tur ner snart och köpa jackan och ett par gummistövlar!

provade studentmössor i fredags morse, de var härligt! Nu är allt på riktigt studenten är nära.
sen drog vi iväg till mora som var först stopp, där köpte vi lite nödproviantför vägen och fixade jossans klocka.
vidare till Leksand plockade upp Julia för nästa stopp som var valbo, Hööks!
sen chaffis byte från mig till rallyjullan mot Stockholm!
kom fram helskinnade till pappa.
sen ut och åt lite gott på kvällen, blev en film också sen somnade vi skönt!

upp tidigt med lite frukost och sen var det stan och shopping som gällde, och pride är över ;)
sen lämnade vi Ebbis på stan, vi drog till globen och käkade lite sen tog vi en trip till DIFshoppen.
vidare till Arlanda, släppte av Joss gav henne några kloka ord på vägen.
vi drog vidare till Barkarby outlet, tittade på en finfin jacka, gick vidare och kollade efter fler och sen ringa mamma för att rådgöra om jackan, springa tillbaka till affären för jackan och precis när vi rundade hörnet stängde dom, jippie.
sen bar det av hemmåt, ett stop för chaffis byte nån stans utanför sala, sen ett stop i borlänge för lite uppiggning med en milkshake som var bara glass.
mot leksand för lite käk. och sen drog jag hem helt alone bara jag och volvon :)


Söndag blev det dressyruppvisning, min lilla skata skötte sig skapligt exemplarisk, blev lite överamitiös och brunstbråkig bara. ingen framåtbjudning hä inte. helt slut efteråt både hon och jag, me hon är bäst ändå!

idag var det matte c i morse, och sen klassråd sen geografi resten av dagen, min klass är underbar!
stjärnor!

Bjuder på 3 klipp från tuben för att jag vill!


Fastnat rejält på huvudet! Ola Svensson är cool och jag gillar hans stil grymt!


Vår klasslåt, Säger bara Täcka ål och traktorväder!


GRYMT söt!

Nu stallet Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0