Rocker!

HAllå hallå!

I fredags bakade vi äppelkaka och vaniljsås mitt och idas blev bäst :)
efter skolan var det jag och Elin, min stjärna.
vi var till stallet och tittade på hästarna hon fick rida på piraten och ett varv runt stallet på quickie :)
Elin var i sitt Esse, gullunge.
efter det var vi och köpte hundmat, sen hem med surpuppa i baksätet som ville ha tuggummi men nea hade inget.
Dirty Dancing kallade på mig på fredagskvällen, älskade film! helt underbar

Lördag städade garaget med mamma, jag fick ha hand om rivningen ;) hehe det flög skåp och hyllor åt både höger och vänster ;) haha
sen blev det stallet och ut i skogen på min kära, som är helt överpigg.
efter det var det snabba ryck hem och duscha, för sen skulle lars ha skjuts.
släppte av lars och tog v70:n till Ica, nordea och tankade. Duktiga jag ;)
hämta lars och Adam.
senare blev det ärtans place, chaffis till Bunkris. Ärtan vann helt klart och låg i bilen kvart över 12. haha
en händelserik kväll mitt i skogen i ett brandtorn med 100andra.
haha

Söndag Wilma och sen middag med Dahlrot :)

Nu skolan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0