Shopping och inredning

Herregud vilken dag.
Åkte till mora i morse, jag frida ida sara och macke.
kollade på en soffa och fotölj som vi bestämde oss för att köpa till skolan.
sen vidare till dollarstore, var där inne minst en timme. shit har aldrig vart så trött på dollarstore förut, de var liksom nästan som en liten befrielse att komma ut.
sen vidare och betalade soffan sen mot öb för att köpa resten.
snabb lunch på donkiedonken.
mot dalen.
in med alla grejer vi handlat.
ut med det till alla rummen, ner på byggvaruhuset för att köpa en hylla.
De blir skitbra med allting, och de är kul men jobbigt.
har vart en bra dag! :)
Planerade om friluftsdagen nästa vecka också, jag tror den kommer bli bra :)

Hem äta och nu snart ska jag iväg och rida, fast egentligen så orkar jag inte.
mitt huvud hänger liksom inte med resten av kroppen.

I morgon ska jag baka med ida igen, de ska bli grymt! :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: ida

aaah fan, vi ska baka gärnet! ;)

2009-09-17 @ 19:43:52
URL: http://idqz.blogg.se/
Postat av: Julie

Tyst Linnea. Älska Dollarstore<3

2009-09-19 @ 10:39:04
URL: http://juliaaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0