Sovmorgon i morgon

I morgon har vi självstudier och ska jobba med projekt hela dagen, då tar jag mig en välförtjänt sovmorgon sen ska jag till mora för att köpa tyg/duk till min regnis!
3m vaxduk vill jag ha ;) haha
Ska sy om några klänningar jag fått av mormor i mrgn också! :)

har nyss kollat på fotboll, Sverige - Malta 1 - 0
inte riktigt en supermatch, men Sverige vann och det är huvudsaken!
Jag hatar verkligen folk som säger att Sverige suger och bara klagar och klagar..
De värsta jag vet, de enda jag vill säga är ut och spela 90min själv och se hur jävla bra du spelar själv...
Sveriges lag är helt klart ett bra lag! :)

Kikar lite på Idol nu, med Jesper som är här och hälsar på. hahaha alltså jag döööör!
de här är galet kul verkligen1
- Du låter som ett gammalt trasigt kassettband.
- jaha men kan jag iaf få be om era autografer.. ;)
hehe

Dagens ligg:

Anders Svensson!

Puss och Go natt!

Kommentarer
Postat av: Prill

sv: jaaa vi åker dit :D jag vill verkligen!

2009-09-10 @ 09:38:05
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0