Sommaren 10

JA en händelserik sommar har det varit!
Den har varit bra men 09 var nog snäppet bättre faktikst.
Musik och motor var en grym avslutning på en grym sommar!
Snart är det vinter och ja vad jag gör då återstår att se, har sökt lite jobb och får mer tider på OK om jag vill, där jag förövrigt spenderat den mesta av min tid i sommar.

Malungs veckan var great! behövs inget mer att säga än att den var great!

Chafför hit och dit har jag varit boggberg, orsa, mora, rättvik.

Raggarbil har vi åkte lite här och där, härlig känsla! när jag blir gammal ska jag ha en raggarbil med V8motor och bara  vråla på ;)

På lördag blir jag arbetslös, de firar jag in med ost och vin kväll, cheesballs och anders göran och ove!
på tisdag kommer lönen jag väntat på alldeles för länge.

I helgen var det ju musik och motor som sagt Ebba kom hit och torsdagskvällen jobbade jag till 9 sen gick vi på hotellet och rockade loss till Stefan!
Fredagen jobbade jag morgon, sen kikade vi på dragkampen och sen packade jag och Ebba väskan och flyttade in till moster på sytvägen!
på kvällen var vi hos ida först sen gick vi en vända på byn och sen gick jag in på parken. Öltältet var min plats för kvällen och amanda var min dam ;)
Lördag vid lunch drog vi oss ner på flygfältet jag ebba ärta och malin, vi kikade på bilar, skotrar, flygplan, mopeder och folk :) grillat var middagen hos Dalrot som vi snabbt fick i magen och sedan vidare till byn där vi kikade på crusing, trevlig kväll!
Söndag morgon var inte lika pigg, men kvart i 12 stod jag på OK och sålde korv och bensin! starkt jobbat ;)

3barnsmor har jag blivit i sommar också, Wilma, Daniel och Eken. Eken har precis kommit in i puberteten och tror att allt som rör sig går att sätta på. Wilma är kär i Eken och Daniel, annars är hon och Daniel hur mysiga som helst och nyfikna på nya saker :)


Nä idag blir det en film dag, kärlek och tårar står på schemat!  Dagboken och stolthet och fördom! :)

Puss
bilder kommer en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0