Tisdag

Det spöregnar ute, du kan inte gå utanför dörren utan att se ut som en slickad katt..

I lördags åkte jag ida och milla till Brindberg, en välbehövlig och oerhört bra och mysig vistelse blev det! Vi spelade yatsy, gick på promenad, kollade på grisar och lite sånt :)

Söndag flyttade mina barn ner till Ridklubben och näset igen :) Turen hem gick utan problem och hästarna var lyckliga!
Jag var mindre lycklig då jag inte får se min bästa Wilma det första jag gör när jag kikar ut på morgonen, men men livet går vidare..

har bokat tågbiljett idag till Stockholm, åker i morgon med Julia runt 12 från mora! :)
ska bli skönt att komma iväg en stund!
får lön i morgon, har kikat på lönespecifikationen idag, det känns bra förutom att 33% av det jag tjänar går bort i skatt.. så jävla roligt är det inte! mina pengar jag tjänat av att stå på min lilla OK butik och sälja, korv, hamburgare, olja, godis, filmer, cdskivor, bensin, diesel och gasol..

nä nu ska jag åka och rida min kära Wilma som för övrigt ska till ATG på torsdag och kika upp sina fina små ben.

Tjing


Kommentarer
Postat av: EVELINA HEED

Sv: Tack min vän :) Haha, det skriker turistvarning lång väg. Mamma med sin solhatt tex ;)

2010-08-24 @ 21:37:08
URL: http://evelaiijna.blogg.se/
Postat av: ida

tack kära du <3 vi ses sen när du kommer hem!!!!!!!!

2010-08-25 @ 21:07:36
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0