är det tillåtet att vara lycklig?

I helgen omkom en man från Brunnsberg i en skoterolycka, han var en omtyckt person och jag kände honom inte väl men vi hälsade väl på varandra och sådär. Vi bodde ju trots allt i samma by och vi har ju köpt Molly av deras familj. Men när en sån här grej händer så påverkar det alla, det påverkar mer än man tror. Man blir liksom helt tom och vet inte nå vad man ska säga eller göra.
Mina tankar har gått till familj/släkt vänner och de andra som känt honom.
Man hamnar liksom i koma, kändes som om hela världen var i koma på söndags morgonen.
Vila i frid.

I övrigt har min helg varit bra, den har varit lugn och jag har vilat upp mig.
I går söndag hade jag klubbstallet de var mysigt med hästarna där och jag var ensam efter 10 då emmy åkte hem :) har fikat med släkt och grannar i helgen också.
har fått presentkort, ljus och lite andra småsaker i present. och ridhjälmen ska jag få av mamma i julklapp och present ;) även en resa har blivit beställd som blir som en kombinerad student/18 och 19års present för min del :) Till Cypern går den och Fig tree bay om vi åker. :)

Solen har varit framme i helgen och solen gör mig glad och lycklig, men de känns fel på något sätt att vara glad och lycklig när de är så många andra människor som lider och är ledsna.

Vågar man egentligen säga att man är lycklig, vad väntar egentligen i framtiden. Oftast så finns de en baksida av allting. men med allt ont kommer ju något bra.
Men de är väl bara att gå vidare med huvudet högt och möta dagen med rätt attityd och inställning :)

TJING

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag tänkte tipsa er unga tjejer och killar om att på min blogg finns det tips och råd om hur viktigt de är med mat vid träning, och att vissa saker inte alls är bra och att vissa saker är bättre och kanske redan finns i hemmet. Kolla gärna in och läs.. Viktig info för er som tränar ofta!:)

2010-02-10 @ 18:27:24
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0