Högskolan Dalarna!

Hej allihopa!
Först vill jag bara säga till Daniel som jag vet läser min blogg slaviskt! att du gör mig lycklig! :)

Idag har vi varit på högskolan dalarna i Falun som hade öppet hus, de bästa med dagen var klubbor och gratis tandborste :) Gratis är bäst! :)

Pappi har trampat sig och fått ett litet sår på benet men de är ingen fara, men ni som känner mig vet att jag sår, och blod är väl inte direkt någon bra kombination :P
så för att inte göra det värre genom att rida ut i snön fick hon vila idag så jag har tvättat lite saker, städat skåpen, gömt undan onödiga saker som hängt framme och bara myst på i stallet :)
Jag längtar till våren, när man kan rida ut utan att frysa ihjäl, när man kan rida ut utan att behöva vara orolig för att bli överkörd. när man hör hovarna klappra mot asfalten Det är vår det!
När man inte behöver ha skoteroverall för att kunna gå utanför dörren!
När man kan gå ut på fest utan en stor fet vinterjacka.
När man kan festa i solen med flipflop och härliga sommarkläder-
Och framförallt så längtar jag till Cypern, studenten, Malung och den Svenska regniga sommaren :)
Det vattnas i munnen när jag tänker på östängs glass, grillat och potatissallad, en drink i solen.
Och HALLONPAJ! :)

Förövrigt ska jag och Pappi troligtvis flytta in i privatstallet, hoppas bara vi är välkomna. Hon skulle nog trivas där :)

Nu ska jag slänga mig i sängen och sova i morgon är det skola igen..

Puss
Bjuder på några härliga bilder

Första gången jag högg ved var jag 17år, Det är väl inge konstigt med det!
Men det skulle bilddokumenteras!


Avslutningen i 1:an hemma Hos Matthew med MASSOR av fika!


En gång varje sommar lyckas jag alltid!


Martin följde oss och Red för första gången på Tuffing det var en minnesvärd tur där Flippan gjorde allt för att bocka av mig!


Bakom den här hästrumpan med den där bruden mår jag riktigt bra!


I Malung på sommaren där mår vi som prinsessor i tält en vecka, helst utan smålänningar!



I ungern får man den här för 14kr!


Vi var i Idre förra våren och säsongsavslutade!


I london spenderade jag 4dagar med Julia, Carro, Lisa och Göran!


Jag och Eve tog en skotertur upp till Hyckiejeberg (stavas) De var inte rolig led upp dit!


Varje år åker vi på globen, den här gången var vi på upptäcksfärd på söder en kväll!


Sommaren 2007 åkte vi till Stockholm min fru och jag Allsång på skansen var en höjdpunkt på programmet förutom all shopping!


En skotertur jag sent glömmer!


Världens finaste mamma och Jag!


HAHA Eve släppte motvilligt kameran till killen som så snällt ville knäppa ett kort.

Nu räcker det! Go natt

Kommentarer
Postat av: EVELINA HEED

Klart att ni är välkomna in i vårat stall :D

Och du, man vet aldrig om han den där killen hade tänkt att ta kameran och springa där ifrån ;)

2010-02-24 @ 00:22:05
URL: http://evelaiijna.blogg.se/
Postat av: Julie

Jaaa. 4 bra jätte bra dagar! <3

2010-02-24 @ 19:33:04
URL: http://juliaaj.blogspot.com
Postat av: Jossan

Tjusiga bilder hörreduu! :D

2010-02-24 @ 22:33:59
URL: http://josefhinej.blogg.se/
Postat av: ToweJonteBLOGG

Hejsan! Vad fin blogg du har :)

Kika gärna in på våran blogg!

http://towejonte.blogg.se



ha en bra kväll :)

2010-04-07 @ 23:47:13
URL: http://towejonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0