Sibirisk kyla?

har varit i stallet idag och fått reda på lite mer om Pappi och lite sånt, red också och hon är fortfarande helt underbar undra när vi ska ha vår första dåliga dag?!
På söndag blir hon "min".
De kommer bli en intressant vår och riktigt bra också för den delen tror jag :)
Ska se om jag kommer ihåg att knäppa nått kort på henne sen, hon är fin.

åkte på handlarn för att hyra film med mamma, kollade lite snabbt på löpsedlarna när jag gick in och höll på att sätta tungan i hanlsen samtidigt som jag tvärstannade och läste lite mer "SIBIRISK KYLA, DET KOMMER BLI KALLARE"! Vi som redan har -25grader..
aldrig har jag längtat efter värme så mkt, men ändå inte jag trivs rätt bra med kylan :)

skulle egentligen åkt till valbo i morgon på ikea men de är för kallt tycker mamma och moster, typiskt också tycker jag! jag som till och med skrivit shoppinglista..

på fredag blir det Ejendals arena på hockey, Leksand - Oskarshamn. hoppas på vinst för leksand!
Ebba kommer på fredag också de ser jag fram emot!
På måndag börjar skolan och jag är så pepp, eller inte!
Fast på söndag börjar I en annan del av Köping och det ser jag fram emot, KÖPING<3!


Jag saknar dig! <3


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0