Söndag kväll

Min helg har varit bra :)
Pappi och jag hittar varandra bättre och bättre, visst tycker vi olika om vissa saker men oftast kan vi kompromissa till en bra sak av det hela :)
Testade oss på lite hoppning i lördags, med lite träning på marken och små hinder kan de bli bra för oss båda :)
idag har vi busat med Tuffing och Johanna i ridhuset, det tycker vi är kul! Hon är kär!
Wilma och jag har myst i helgen också, men idag har hon såklart gjort illa sig igen så nu är hon halt igen :(

igår hade vi middag hos malin 3 rätters, smaskens!
tunnbrödskorgar till förrätt
ris och kyckling till varmrätt
och vaniljglass med blodapelsin till efterrätt!

Nu ska jag upp och hälsa på grannarna lite :)

Puss

Papillion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0