Spontan shoppingtur :)

Med plus på kontot drog vi iväg Eve och jag!

Mot Borlänge, vi skulle ju bara kika lite och så där.

Första stoppet blev clas ohlsson, en rosa fin hink modell "bajshink", en stor blå balja modell "bajshink" en miniplattång, en mapp och ett vinglas senare var jag ute:)

nästa stopp Aubiose, vi slog personligt rekord i att vara där inne länge och borde definitivt få något pris i trogna kunder snart.
en ridhjälm, en grå grimma, en lädergrimma, en rosa borste, två flugpannband och två paddar senare var vi klara ;)
den grå grimman och ett flugpannband är till wilmas nya bästa beteskompis Daniel :)

Ska ta hem Wilma någon vecka, hon ska gå med Daniel. så jag och amanda kan rida varje dag :) ska bygga hage nu någon dag först på näset sen flyttar vi hem till Brunnsberg och sen kanske till Brindberg :)

aja, vi var inte klara på aubiose inte, vi drog vidare till mora och dollarstore, en ram, strössel och en hårborste sen var dagens shopping slut :)

jobbar kväll varje dag den här veckan :)
så kom in till mig och säg hej! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: jossan

hej jag vill leka!!!

2010-07-14 @ 00:16:06
URL: http://http:/jestenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0