längesen nu!

Länge sen jag skrev nu! :)
men har tagit studenten, gått på logdans, tävlat, varit i skåne, jobbat, och massa annat så jag har inte riktigt haft tid, inspiration eller nått sånt :)

Tävlade Eken på porfyrspelen, första rundan var jag för petig och perfektionistisk, vilket gav oss 3 tidsfel. Men Tussituss hade ju varit snål med vägen ;)
Andra rundan hade vi bättre tryck och flyt men hittade inga avstånd och värmen gjorde oss båda trötta. vilket resulterade i några rivningar. men jag är sjukt nöjd! :)
Resten av helgen var jag banchef!
Lyckade tävlingar, och fint väder!

Logdansen iår var mitt i porfyrspelen, så det var lite stressigt jag och Daniel kom precis i tid till maten :)
Mamma var med från 10 då hon åkte häst hela dagen:)
mysig kväll med nära och kära!

Studenten, min studentvecka var lugn och det känns bra! lite fest då och då. Sen riktigt firande i Wäsa på studentkvällen. Det känns lite overkligt att det verkligen är slut nu, men skönt på ett sätt. Det jag kommer sakna är gemenskapen och tryggheten! Vi lånade Martins lägenhet på studentveckan!

Dagen efter studenten städade vi ur lägenheten och klockan 13 började jag mitt nya liv och mitt nya jobb på OK!
Jobbade till 21.15! Jag stortrivs! Mitt jobb är härligt och roligt! Jag har ju faktiskt alltid älskat att leka affär när jag var liten, nog för att nuförtiden kostar kanske inte allt 50kr ;)
Kom och handla med mig vet ja! jag börjar på tisdag!

Förra veckan skjutsade frida mig till mora, eftersom jag glömt alla mina 5par solglasögon hemma fick vi lov snabbshoppa på Dollar där fann jag ett par nya brillor. Jag tog tåget till Borlänge först, sen bytte jag och tog nästa tåg till Mjölby från Mjölby åkte jag för första gången x2000tåg som tog mig till Lund där en vilsen och trött linnea möttes av sin fina Daniel som stod där och väntade! :)
spenderade några dagar i Trelleborg med honom hans familj och deras hund Agnes, eller Agge som jag kallar henne. Agge och jag är vänner ibland och ibland vill hon mest bara äta upp mig..
I skåne åkte vi båt, vi åt glass, vi såg Danmark, vi shoppade på Ica Maxi, vi cyklade, gick en strand promenad, gick i stan, åkte bil, busade och myste!

De här senaste dagarna har jag spenderat tid med Julia, Johanna och Eve. Glass har det blivit med dom. Mora och kransbindning med Julia, solning och bröllopstittande med julia.
Biltur och körkortsfix med Johanna, som fixade körkort igår då jag hade haft mitt körkort i ett år! kan ni tänka er för ett år sen satt jag där i bilen hem från mora med en lapp i min hand som förändrat mitt liv, en lapp med som gav mig stort ansvar och en lapp som jag är sjukt rädd om.
Johanna lät mig få premiärturen, hon kommer bli en grym chaffis i framtiden! :)
Vi har planerat midsommar och eftersom jag inte har tiden till det så har jag varit lat och beställt en midsommarkrans från blomsterriket :) det känns bra att slippa krångla med den själv. men jag ska binda en åt juliette för hon vägrar själv!
På midsommarafton åker jag, johanna och eve till Leksand och Julia för att fira midsommar i gropen och dansa smågrodorna!
Midsommardagen ska vi till Bjurs och kolla på Hoffmaestro! :) WIIIIIE

nu lite bilder :)


Foto: Ida-lisa S, Ida M, Camilla W















Så himla härligt!





Nu ni har ni fått en uppdatering :)
ÄR du nöjd Daniel? ;) ♥

Kommentarer
Postat av: frida

snygga brillor fan, nåt dyrt märke eller? ;)

jag snor dina bilder, är det tillåtet? KRAJMS synums imån

2010-06-23 @ 21:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0