helgen som var

Hej hallå
har inte haft tid eller ork att blogga på ett tag men iaf ni ska få en liten uppdatering :)

I torsdags red jag Pappi, hon gick fram överallt men tvekade lite när vi skulle förbi vattenfallet, på kvällen tränade jag på fredagens prov i bageri.
På fredag morgon gjorde vi Bageriprov, de kändes bra. efter det tog jag RUJ elsa och erika och begav mig mot Borlänge :)
Aubiose var vår plan, för jag behövde ju ett par nya stövlar! Jag var helt inställd på att jag skulle ha ett par läderstövlar eller ett par tretorn comfort svarta. men inga läderstövlar gillade jag speciellt och dom jag gillade kostade upp mot 6000kr. tretorn comfort fanns inte så efter en hel del tvekande, velande och beslut hit och dit blev det ett par tretorn advance, och jag ångrar mig inte för en sekund.
köpte även varsin ny grimma åt Pappi och Wilma, Pappi fick en rosa som hon hade sönder redan första kvällen men nu är den lagad igen, med hjälp av nål och tråd! :)
Så nu är den lagad igen, och hon ska få börja använda den :)
Wilma fick en brun och blå randig grimma, superfin!
Shoppade lite smått på kupolen också, nagellack, tunika bland annat och så en superbra mascara från make up store.
Begav oss hem och jag red Wilma lite i nya stövlarna, oj vad nöjd jag blev :)

På lördagsmorgonen begav jag mig till Mora med Johanna på ULK 3:an, skönt att det är över nu men tråkigt att vi inte kommer träffas i vår lilla grupp mer. Jackorna är supersnygga och assköna! :)
På kvällen såg jag lite på millennium.
Somnade direkt huvudet nuddade kudden.
Söndagen gick fort och vi fick sluta tidigare vid halv 3 ungefär!
Red pappi lite i ridhuset då och hon skötte sig alldeles utmärkt :)
Kollade på Johan Falk med Mamma på kvällen.

Idag har vi ingen lärare men jobbar med reklamanalyser, de går väl okej.
har haft lite information för 1orna om Ungernutbytet :)

Ikväll ska jag rida lektion för Vicky, Lotta är i Thailand.

:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0