Hemma fru?

Hej
Nu har jag bott med Donald en vecka på byn, skönt men jag saknar min mamma! :)
har jobbat på stallet hela veckan, klirr klirr.
spelat tv spel varje kväll, CHECK!

förra lördagen hade vi överraskningsfest åt eve, hon har ju faktiskt fyllt 20 :)
Min vacka vän, som jag litar på till 110%.
Hon som finns där och förstår, som är helt galet bra
Min älskade vän!

i måndags jobbade vi på öppetspår i mångsbodarna för ridklubben, de gick väl helt okej faktiskt. kanske inte världens roligaste grej men de funkar. '
Vi serverade soppa, vatten, sport dryck och bullar, Fan va nice ;)
Råkade visst få med oss en kartong bullar hem!

Det har varit fint väder hela veckan och hästarna har gått utan täcke och bara njutit.
Pappi har börjat komma igång igen, hon vilade ett tag förra veckan när hon blivit sparkad och svullen. så på dressyren för Nina blev det Ekens tur att jobba. Pappi har lugnat ner sig väldigt mkt nu och trivs som handen i  handsken, fast att hon sparkade mig häromdagen är faktiskt inte okej! så just just nu är det ledarskapsträning och uppförande som gäller, och vi gör framsteg! Hon kan gå lös bredvid mig till hagen utan att rusa iväg, utan hon tar det bara lugnt och går där.
:)
Wilma är hel och frisk, så hon har busat ute i skogen den här veckan och hoppat lite med Lotta :)


Familjen Johansson/Westerling :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0