Vintertid!

Hej hej snön har äntligen fallit ner från himlen och nu är det lite ljusare ute, en fin vinterdag med strålande sol och bara någon minusgrad är fullkomligt underbart! jag har skottat snö en gång och de var inte riktigt lika tråkigt som jag kom ihåg från förra säsongen ;)

Ikväll ska jag på midvinterblot med Jobbet (OK), ska bli riktigt trevligt och kul :) är lite orolig förmaten bara, jag har ett förflutet som väääldigt kräsen så vi får se hur det går. Har även börjat äta lite efter LCHF-teorin och jag gillar det! Min kropp är piggare och jag är inte hungrig lika ofta längre!

Igår var jag och Jossan på raggartur till Trysil, Jossan min vän hon som varit i turiket hela sommaren och kommit hem för en vecka sen har fått jobb som busschaufför i Trysil fram till Maj! kan bara säga att jag beundrar hennes mod och beslutsamhet har  hon bestämt sig är det så!

Igår hade vi Shettisridskola och vi körde lite, barnen tyckte det var super kul! :)
men sen finns det ju helt respektlösa människor som inte klarar av ett nej eller lite kyla...
till och med barnens föräldrar reagerade på det, då är det något som inte stämmer..

Den 18 December ska vi bowla och äta på mora parken vi som jobbat för ridklubben iår, ska blir riktigt kul och jag tror den kvällen kan sluta hur som helst :)


årets trettondagsshow är i full produktion, den 6 Januari klockan 14 och 18 är det dags för oss att visa vad vi går för en gång till! :) vi hade ett litet möte igår det gick helt otroligt bra och årets show kan bli riktigt spännande!
så kom för guds skull och se oss!


nä nu blir det nått annat! Tjing!


Världens Bästa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0