Inte igår!

Tja!
Inte igår jag skrev precis men känner inte att jag har något vettigt att berätta heller.
Förra veckan var vi på skogsvandring till helvetesfallet och storstupet, den som döpt de ställena har nog inte varit på hjyckieberg eller i njupeskär iaf! men det var trevligt och fint iaf :) Vi sov i Brindberg en natt i stugan, väldigt mysigt!

Igår skjutsade jag och Ida vår lilla vän prillan som inte är vår lilla vän längre hon är en vuxen brudvän numera! hon har nämligen tagit steget ut i vuxenlivet på allvar fått fast jobb, en lägenhet och flyttat 80mil.. Till Malmö...
Men jag önskar henne all  lycka och vet att hon kommer ta skåne med STORM som hon redan gjort ;)
So wath out for our best friend Camilla bitches!

Den här veckan ska vi få besked från Idre fjäll om vi får jobb eller inte, skapligt nervös man är, de vore ju grymt om vi fick jobb  båda två men just nu känns alllt blä!

nu ska jag gå å baka bröd!

slänger in lite bilder från vår skogsvandring! Puss







Kommentarer
Postat av: PRILLIS

gull-lusen! vad jag jag blev när jag läste dina fina ord! du är bäst! pusspusspuss från skåneland <3

2010-10-15 @ 13:35:11
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

känner mig lite små duktig (: är är med jävligt bra!

2010-10-20 @ 13:22:20
URL: http://jestenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0