Skåneland!

Har varit i skåne snart i en vecka, åkte ner i tisdags efter jobbet var framme onsdag morgon runt halv 9. skapligt trötta!
har troligtvis en nerv i kläm i axeln och nacken, det strålar i hela höger armen i vissa lägen..
Har hunnit med mycket här nere, ikea, Danmark och Tyskland och fylla på vin och spritförrådet en hel del (HIMLEN!) massa annat bus, håller på att packa nu, i morgon bitti klockan 5 så rullar bilen till Ullared! Senast 14.15 åker vi från Ullared (ja jag har fått tidsbegränsning av min pojkvän, men jag förstår honom! jag skulle inte vilja gå på nått jag inte gillar en hel dag!)

Det blåser som tusan här nere och regnar ibland, hösten börjar komma även här! mitt drömhus har jag hittat helt klart, alltså jag har aldrig trott man kan bli kär i ett hus men jag är upp över öronen förälskade i ett hus! Världens finaste! Gislövs HØj! bara 16 000 000kr ska dom ha för det, Milla trodde det var ett hotell.

För att se bild på mitt finfina hus klicka http://medlem.spray.se/okt07okt/images/DSCF1591.gislov.JPG


Puss hej

Kommentarer
Postat av: Julie

Hittade du mig något fint måntro? :) Haha. klart men du har men köpte det inte. Jag vet. När kommer du hem igen?

2010-09-24 @ 15:24:42
URL: http://juliaaj.blogspot.com
Postat av: Anneli Ewald

Så bra att drömhuset finns här nere. Börja spara så kan ni snart flytta hit :).

Kram Anneli

2010-10-04 @ 11:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0