Life is like a rollercoaster..

Det går upp och ner hela tiden men thats life..

I lördags var det tävling, en av de bästa tävlingarna vi genomfört tror jag, allt flöt BRA! Jag hoppade 60 och 70cm för att få en bra känsla, och oj vilken känsla vi fick. Lille Ek är en av de bästa på riktigt, även fast jag ofta satt honom i skiten förut och inte hjälpt honom så har han hjälpt mig oerhört mycket, vore det inte för honom och Lotta skulle jag slutat hoppa helt för länge sen!
Med Tusse och Lottas hjälp har jag nu även lärt mig att hjälpa honom och stötta honom för det behöver han lika väl som jag :) Första klassen i lördags red jag i dressyrtempo, med alldeles för lite ben och backade av på ett hinder när han blev för "springig". andra klassen hittade jag benen och red frammåt, med ben och tvekade inte för en sekund och vi flög över som om det bara var bommar på marken! vi var helt enkelt ett team, vi arbetade tillsammans!


Idag har jag städat garderoben och rummet, ska bara bädda i nytt nu sen är det bra igen :)

men nu dusch sen stall :)


En dag fick Daniel nya Gummistövlar ;)


Hos oss är samarbete något vi prioriterar högt, hjälper man inte till så håller man iaf sällskap och det är ju tanken som räknas!


Så här taggad är eken dagen före tävling, vila sig i form?



StorLars har söta får!


Alla sätt är bra utom de dåliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0