Tjabba!

Tjenare brudar och grabbar!

Idag är det sol, inte riktigt jättevarmt än men de kommer :)
drömde inatt att det snöat, vaknade och grät en skvätt tills jag kollade ut genom fönstret där jag möttes av strålande sol och inte ett moln! Dagens outfit blev min svarta volang jumpsuit från GT!

Idag ska vi ut och fota, med modellIda och FotografEve! själv är jag reflexlinnea!

har anmält mig och mammi till Logdansen nu, jag längtar! det är då man känner att sommaren börjar på riktigt! så hallå du där uppe jag beställer strålande sol om det går bra den 11juni! på kvällen kan de få komma små regnstänk men inte på dagen snälla! Jag och Amanda ska köra vår finaste Ponny Daniel, så i år om inget går snett åker vi häst från kåtilla klockan 10 sen genom byn upp till Loka och sen därifrån mot Brunnsberg! :)
Vi är taggade Daniel är under påbörjad träning! än så länge är det noll problem, han har blivit tusen gånger lugnare sen vi började köra :)

igår var jag och Ida i mora en sväng, köpte en skottkärra till mammsen! :)
jag köpte en begie tunika/klänning, för att strosa runt i på dagarna!
skulle även köpa ett tyg till att sy ett förkläde till Logdansen, hittade ett men jag vet inte om de kanske är för mkt spets på det... ni ska få se en bild och sen säga vad ni tycker, okej?

Men nu är det nog dags att gå en promenad med hunden och sen äta lite frukost, men först tvätta mig lite så man inte luktar svett! Ni vet inte lukta usch, stå högt i kurs!

Puss


Måndagslyx!



Myckeln!


Så nu är frågan är det för mycket spets?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0