Gävle dag 2 del 2

Nu ni nu har jag varit på intro N0llning,
Vi blev indelade i grupper, jag och olivia blev katter :)
vi har haft 5kamp, med norskfylla, spotta groda, blindbock, snöre genom kläder och såklart säckhoppning!
Kul men lite tråkigt när man har ont i halsen!
Vi har lärt känna rätt många och än så länge kan jag bara säga att några av de snyggaste killarna jag sett än går iaf PEDAGOG!
(och råkar vara katter) (A)
Vi våldgästade ekonomernas tält och där ska vi tydligen hänga resten av veckan alltså till nästa fredag!
I morgon klockan 13 är det dags för förfest för oss pedagoger, sen är det brännboll mot hälsoprogrammen.
Tydligen så blev någon misshandlad och överfallen utanför sin port här i Sätra förra året så en karatekurs skulle inte sitta fel! men i morgon sover Olivia iaf här! :)

Jag saknar er därhemma!

Puss och kram

När pedagog marscherar in, ja då blir det fart på festen när pedagog marscherar in!



Kommentarer
Postat av: milla

åh det låter ju som du har det huuuur bra som helst! saknar dig <3

2011-08-25 @ 09:09:52
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: fripp

Var ju det jag berättade om han som blev överfallen i sätra under MIN nolletid, FATTA om jag kände mig liten och rädd! Men linnea, ekonomerna är sliskiga snobbiga låtsasrika stekare, håll dig till pedagogerna istället =) ;)

2011-08-25 @ 10:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0