Jag har ångest..

Jag har ångest över flytten, jag vet inte hur jag känner längre..
känns som att jag sviker alla genom att flytta,
känns som att jag skulle svika mig själv om jag stannar kvar..
Jag vill bort, men jag vill ändå stanna..
Hur ska jag klara mig utan W? vet att hon kommer ha det toppen i vinter men ändå..
Hur ska jag klara mig utan alla?
Hur ska ni klara er utan mig?
Kan jag laga mat och ta hand om mig själv och mitt boende?
Kan jag bo själv utan att grina varje kväll av saknad och mörkerrädsla?
kommer jag orka plugga?
Kommer jag trivas med min utbildning?
kommer jag få vänner?

Vi provar och ser sen flyttar vi hem om det inte fungerar

men hur jag ska få plats med alla mina saker i en etta det är största frågan!!

Kommentarer
Postat av: IDA

allt kommer att gå bra!!!!!!!! <3

2011-08-08 @ 17:45:32
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0