första december tjugohundra elva

det är den första december idag och just nu har jag bott här i min lägenhet i Sätra i tre månader och nio dagar..
jag har varit hästägare i tre månader och femton dagar ungefär! :)

I morgon är min sista dag på förskolan för i år, de är med väldigt blandade känslor.. Jag trivs så oerhört bra där, men de ska bli skönt att få en sovmorgon och slippa att bordsgrannen använder mig som servett..
Jag har fått så mycket nya erfarenheter och ser allt med nya ögon nu :)


JAG HAR VUXIT UPP och blivit en vuxen ansvarsfull och engagerad människa ;) ibland iaf!

Nu ska jag packa ner pepparkakorna och svartvinbärssaften och dra mig bort till Anna, vi har ju inte träffats på sex dagar. det har faktiskt inte hänt på tre månader och nio dagar.. SJUKT! men snart är det slut på det och vi kommer ses i princip varje dag, den planerade flytten planeras varje dag. möblering, sängar, garderober, tapeter, porslin, balkongsmyckning och möbler, soffor, matbord, barbord, stolar, tavlor och ja alla andra tusen greher som vi planerar och diskuterar varje dag :) T.ex. vilken mat vi ska äta, vem som ska diska, vad vi får äta, vem som ska städa, vem som lagar mat osv.
I februari efter min födelsedag när jag blivit tjugotvå år gammal så ska vi ha inflyttningsfest! förhoppningsvis får vi bo kvar efter det också! :)

Det är typ storm här i gävle stad, det blåser så att träden nästan viker sig..

Nu har jag sett klart julkalenderns första avsnitt.


Skickar en julpuss till alla er, ni som vet att ni förtjänar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0