Städat, packat och diskat

Nu sitter jag här, min dag har varit skön! i morgon väntar en heldag på skolan...
Jag har slagit in julklappar, packat lite, städat och diskat.
har även gett mitt hår en ricinkur, skönt!

julklappar till mamma, bror, W, J och julklappsspelet är klara :)
Har tryckt i all min tvätt i två stora påsar och börjat kolla över vad som mer ska få följa med hem till Dalarna :)

det bästa av allt är att jag bäddat rent i sängen, finns det nått mysigare än att lägga sig i en nybäddad säng?!

Nu ska ni få se lite bilder :)


Mina tre hjärtegull!


Min alldeles egna familj. Linnea, RUJ & Wilma = ♥


Vi hittade en kompis på Owe's! (lägg märke till emelie där bak)


Hon den där jag ska bo med från februari!


PACKAR inför hemfärd! (bara början...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0