Bock?

Hej hallå,
febern, halsontet, huvudvärken, mössvirkningen, tv:n och sängen har tagit över mitt liv numera :)

har hittat gnistan till att virka igen så igår blev det en mössa, idag har jag börjat på en ny :)
det går åt rätt håll ;)

om ca 20dagar är jag 20år, jag får därmed gå på systemet, gå in på krogen i sthlm och lite andra helt oviktiga saker ;)

har inget nytt att uppdatera er om, men ska ta en bild någon dag på mina mössor så kan ni få se :) bara att hojta till om ni vill ha en egen ;) ja Eve jag ska lära dig virka någon dag! :)

läste på idrus blogg, som länkade till den här artikeln från aftonbladet.
alltså de är de nya stjärntecknen.

Fakta: Så ser ditt riktiga horoskop ut:

Stenbocken: 20 januari till 16 februari.

Vattumannen: 16 februari till 11 mars.

Fiskarna: 11 mars till 18 april.

Väduren: 18 april till 13 maj.

Oxen: 13 maj-21 juni.

Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.

Kräftan: 20 juli till 10 augusti.

Lejonet: 10 augusti till 16 september.

Jungfrun: 16 september till 30 oktober

Vågen: 30 oktober till 23 november.

Skorpionen: 23 november till 29 november.

Ormbäraren: 29 november till 17 december.

Skytten: 17 december till 20 januari.

 

Det har alltså kommit ett nytt, ormbäraren..
och jag som många andra har numera ett nytt stjärntecken.. Jag gillade att vara vattuman, men nu är jag tydligen nån stenbock... jag vill inte vara stenbock, jag vill vara vattuman! jag läser inte mitt horoskop så ofta men när jag väl gör det så vill jag läsa på vattumannen. visst har jag alltid tyckt att vattumannen har bland de fulaste bilden/tecknet när man ser det i tidningen. men hård som sten och en bock de är jag nog inte..
många hade kommenterat artikeln och undrat vad dem som fyller t.ex. 16februari är för stjärntecken, får man välja då mellan vattuman och stenbock eller?

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jo, jag vet, men grejen är ju det att hitta någon som ställer upp! ;) Sen blir det väl andra bilder ibland, men alla vill inte vara med på bloggen :D pöss

2011-01-22 @ 10:22:39
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0