Jag älskar dig min slagskämpe!

Ja W hon slutar aldrig att förvåna mig,
igår på tävlingen så var hon coool, har aldrig sett henne så lugn..
Vi rev ett i varje klass men vad gör det om hundra år? vi kom runt och det är huvudsaken, anledningen till att vi rev var ett att jag red dålig väg och två att vi inte var igång riktigt :)
Ställde in henne i transporten, hon åt och var nöjd, sen tog maten slut och då har hon på något sätt lyckats rispa upp värsta rispan på ögonbrynet.. det sprutar blod, transporten är röd och höt är rött.
jag fick panik trodde det värsta och hon nöjde sig med att få lite hö.
Jag tror knappt hon förstod vad som hänt ;)
vet kollade på det och nu har hon fått strikt flughuveanvändning, men känner jag min häst rätt ligger den där huvan i hagen under nån sten snart.. då tycker hon den suttit på för länge :)

JA vi var ju alltså på tävling igår, jag körde själv dit och att köra med transport och 600kg häst är faktiskt inte så svårt det är lättare än att köra med vanlig släpvagn. :)

På kvällen var det boggberg som var helt okej, fast knotten hade släktmiddag på mina ben och fötter.
Avslutade i Mora på donken, mjölk och äpplen♥

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0