Har du hittat den?

Den stora Kärleken?

Skutan i fredags var helt okej, 23års gräns men eftersom vi var från Dalen fick vi ju såklart självklart gå in! ;)

Tävlingen i söndags, gick okej lilte strul i början men helt okej ändå.. nästa helg rider jag, tack och lov :)


Idag är det onsdag, den här veckan är jag förskoleklass fröken! Det märks att sommarlovet är nära...
På fredag fyller min kära kusin Martin 25 så vi ska på kalas, tänkte gå på cirkus först med Elin men med tanke på att det kostar 650kr för en vuxen och 2barn så tror jag hellre jag går på kalas ;)
Lördag är det dags för världens bästa fest! Logdans, vi startar i kåtilla 10.00 och avslutar i Brunnsberg 18.00 med ett kalas utan dess like ;) hehe har sytt nytt förklä och lappat ihop klänningen lite sen förra året. Hoppas på fint väder nu bara fast de spår regn tyvärr, men lite regn har väl ingen dött av?



Jag går med huvudet högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0