allting blir enklare så..

har tagit alvedon så nu är jag på banan igen, har tvättat två maskiner som nu hänger på tork så jag har tagit tag i min garderob, kanske dags att de över vad om finns där inne. om 2,5 månader ska allt hänga och ligga på plats i ett nytt rum i en ny fin lägenhet! :)
Lägenheten har tre rum och ett kök, på 71kvadratmeter, tredje våningen, betydligt mycket närmare stan och skolan. med badkar och balkong! :)
hittade igen mina två finaste favoriter i garderoben, mina klänningar jag köpte på impuls i somras när jag blev blixtförälskad och inte kunde välja en :) längtar oerhört till sommaren när man kan ha klänningen ute igen och bara ta på sig en tröja till kvällen, när man inte behöver ha fodrade skor och man kan cykla igen utan att slå ihjäl sig.
Att ta ett glas vitt på balkongen med en poncho och goda vänner.


Malung 11 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0