Älvdalen levererar

Igår levererade Älvdalen en fantastisk kväll med helt underbara människor!
först var jag och mamma på middag och kalas hos moster, Camilla med familj var också hemma! så himla mysigt och kul att träffa dem allihopa!
sen drog jag till Lottan och gjorde mig i ordning, på med hängselbyxor, skjorta, kepa och stor stövlar!
sen bar det av upp till Rot till Amanda där Linda och Camilla var också! mysigt och trevligt, vi är ett levande bevis på att vi inte behöver ses eller prata så ofta men när vi väl gör det så är allt som vanligt vi kan prata om allt och ha kul, det är äkta och fint, det är vänskap i sin renaste och mest sanna form! Det är så det ska vara :)
sedan drog vi ner till Petra, där var det mycket folk och min finaste Kossa Anna! :)
efter ett tag trängde jag och Linda och Camilla in oss i en hundbur i en liten volvo och åkte iväg upp till Bjärre där vi festade resten av kvällen, min andra bästa ko Ärtan var även där och alla andra fantastiska människor. även äckliga tragiska och patetiska människor var där, människor som aldrig kommer att förändras eller växa upp, som kommer sitta på café eller fyrklövern varenda helg resten av sitt liv! Människor helt utan smak och stil, jag säger inte att jag har det själv men jo jag kan klä mig bättre än så och ja jag kan uppföra mig!
vi rockade på med både fuldans och annat rätt bra på dansgolvet innan jag gav upp och raggade mig lite skjuts hem, en plankningsbild blir tackgåvan ;) hehe

Idag mår jag bra, lite trött och sliten men jag mår bra!
i morgon Gävle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0