Träning

tog ju ett yogapass igår, helt annorlunda mot förra veckan men helt klart skönt och avslappnande :)
jag och Anna gick från henne ner på friskis och hem igen.. före det var vi på lägenhetsvisning, en helt okej lägenhet men alltså vem har skrikröda eller skrikgröna tapeter i sovrummet och en skrikgul hall? INTE jag iaf! omtapetsering var det dags för och det får vi gratis om vi vill ha den :)

Idag har vi haft kursinfo om den nya kursen barn och barndom som även är den sista kursen på den här terminen, eller ja vi ska läsa en tre poängskurs samtidigt :)
efter lunch blev det en lång föreläsning, ja jag höll på att somna men de gick rätt bra ändå :) Visade respekt höll mig vaken och låtsades lyssna aktivt hela tiden! :)
efter tre när vi slutat gick jag och Anna ner på friskis och körde ett stenhårt gympass, 15min på löpbandet och sen stryka i ben, bröst, mage och armar/axlar :)
cyklade hem, mina ben brännde när jag kom hem och jag fick falla ihop i sängen en stund innan jag slängde mig i duschen.
Nu unnar jag mig hemmagjord pizza, resten av den här månaden är det äta ur frysen som gäller ;) Det är tur att min frys är proppfull ;) hehe
vi hörs!

Puss


Jag vill ha sommar och logdans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0