vi är de som förlorar med jublar ändå

efter ett spinningpass på friskis och sedan en promenad hem ligger jag nu här med mat i magen och en kopp varm svartvinbärssaft i min säng, ska kika på nått avsnitt glee och sedan sova och ladda batterierna i morgon är det ju Vfu igen bara 2 veckor kvar nu, går så oerhört fort :)
Helgen har jag spenderat med Anna och Natalie, vi har tjockat rejält eller förlåt jag menar ju såklart att vi har ätit för själen och myst hemma hos anna, tacos, glass, godis, julmust, filmer, frukt med choklad, så mycket bättre och idol :)

Igår åt vi på All star jag anna natalie och elin, det var gott och det var mysigt, det är ju typ bara sportbarer här i Gävle så ja de visade ju såklart fotboll på TV ;) haha
så om ni vill gå på sportbar kom till gävle!
vi har interpool, all star och o'learys bland annat :) hehe
Fick en rejält bankad biff, haha den var stor ja! med en mördarkniv fick vi äta också :)

Don't stop believin'!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0