80-talet det tar ett bra tag innan vi ses igen...

Idag önskar jag att lilla fröken skötsam flyttade tillbaka in i mitt huvud och styrde upp mitt liv, snälla du vi kan väl prata om det iaf? Jag behöver ju dig, någon som ger mig dåligt samvete för att man är kanon en onsdag! som trycker i mig mat och MASSOR av mjölk när jag kommer hem ett glas räcker verkligen inte. Inte på 80-talet iaf!
På tal om mjölk, Joel jag skyller allt på dig idag och igår! Att ge mig en lambo för att jag var duktig och berättade när jag var hemma och att jag druckit mjölk var ju det du ville höra varje dag i 2 veckor klockan 03.00 det vet jag!
att du dessutom gav mig en öllambo gör att du ska få igen någon gång när du inte behöver det ;)

Gårkvällen var kul, fruktansvärt kul! det var färger överallt, det var rockare, det var härlig stämning, det var benvärmare, krusat hår och smink så de skulle räcka ett helt land! Ni ska få se bilder när jag sett dem själv..
Det var mycket Dalarna, det var mycket älgar och älgjakt, det var mycket av allt!

Nu är det dags att dra sig ur sängen och få i sig lite mat och sen till skolan! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0