Du kan skratta och låtsas som ingenting..

Men jag vet allt om dig för du har varit min!

Idag ska jag och Anna ut på stan och hitta kläder till 80-talskvällen i morgon på BARacken!, jag är så oerhört lyckligt lottad som hittat så fantastiska vänner här i Gävle, utan dem hade jag flyttat hem direkt! :)
Ikväll blir det PW, jag längtar efter att få komma ut på fina höstpromenader igen! :)

Jag har så mycket jag skulle behöva få ur mig, jag skulle behöva rensa ur mig själv på känslor för att kunna gå vidare. men inte här!

Min bloggning suger just nu, men de är för mycket annat att tänka på!
Just nu skulle jag behöva min häst, att gråta ut hos henne och berätta allt för henne är den bästa medicinen mot höstdepp och jobbiga stunder. Hon förstår, hon finns alltid där och hon berättar inte för någon! Hon får mig alltid på bra humör, genom en knuff i ryggen, ett litet tjuvnyp för att sen lägga sitt huvud i min famn och bara finnas där. att gömma ansiktet mot hennes lugg eller i hennes man är underbart! (mindre underbart att få allt stöv och smuts i ögon och ansikte)

jag kommer tillbaka om och när jag har något viktigt att berätta eller känner för att skriva en rad eller tre..

Har tänkt på det länge, verkligen tänkt
Hur jag skall få dig att förstå hur det känns
Hur jag skall närma mig detta, våga berätta
Släppa, få hjärtat å lätta
Rädd att jag kanske hade läst dig fel
Kan jag säga nu med säkerhet
Att min första instinkt var korrekt
Nu vill jag uttrycka det i klartext
Du är helt klart unik och speciell
Universum är vigt åt dig själv
Från den djupaste platsen mörkaste delen
Av min själ vill jag berätta det här

Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder
Vad som än händer…

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten
Blixtar prickar dig
Hälsa till satan, vi hörs
Jag hoppas att olika olyckor händer
Du vet vad jag känner
Jag vet att du hör

Jag hoppas du,
Du får leva med det resten av ditt liv
att du får leva med det i all evig tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0