Lucky me..

Idag är en bra dag!
Jag och Milla har tagit en lång promenad på morgonen, sen tog vi en på kvällen också med sällskap av carro :)
idag har vi varit på hööks och shoppat loss på deras höstrea! jag skulle ju unna mig ett par nya ridbyxor då jag hittade ett par jag gillade på halva priset så tog jag två till priset av en alltså ;) ett schabrak, en grimma och ett nytt träns fick hon också halva priset plus 150kr rabatt, att sedan kassörskan slog fel och gav mig rabatt på alla varor klagar jag verkligen inte på! :) hehe så jag kom hem med två par ridbyxor, en grimma till W ett schabrak och ett träns för ungefär 500kr. TACK!
Häromdagen fick hon ju även ett rosa fakeswarowski! :)
Shoppade även med mig benskydd och ett bett till jossan :) Plus en korg och en hängare till vårat fina stall!
så nu ska inte W få någonting mer förrän i Julklapp. :)
sen pluggade jag, carro och majsan i skolan en stund innan det var dags för vfuträff.
efter träffen gick jag och carro sen har jag storhandlat mat och nu sitter jag här, tänkte ta tag i mitt berg med disk!
sen ska jag ta reda på min tvätt och sen läsa tills ögonen står i kors!

Puss


Kommentarer
Postat av: EVELINA HEED

Nu blir jag avis ;) Vilka fynd :D

2011-10-25 @ 22:29:43
URL: http://evelaiijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0