Myshelg

Hej jag vet inte riktigt varför jag inte skrivit de senaste dagarna, men har inte känt någon lust till det helt enkelt :)

I torsdags flyttade Pappas hund in hos mig, Milla! hon är gudomlig, hon sover bredvid mig på min arm och bara gosar hela natten. hon gosar dessutom hela dagarna också, så himla mysig! de är underbart att ha lite sällskap och jag är inte ens mörkrädd längre..
i fredags skrev jag klart artikel uppgiften med Helena och Emelie i skolan, de var kämpigt men vi fixade det! vi pluggade faktiskt riktigt bra tillslut när vi väl bestämt oss :)
när jag var klar ringde Johanna och Carro, och sen var det bara att packa väskan och Ruj med lite mat och godis för att ta ett race på E:4 till Sigtuna! :) Mysigt, vi åt tacos och kollade på idol! dagen efter var jag med när de jobbade i stallet, jag luktade häst, borstade häst, klappade och matade häst :) träffade Tuffe och Lasse också som såg ut att trivas kanon där! när de jobbat klart och vi ätit lunch drog vi till upplandsväsby och horze och hööks! sen var det dags för mig att åka hem till Gävle för jag och några underbara tjejer i min klass hade bokat bord på helt enkelt:)
Mysig middag, god mat och trevligt sällskap avslutade på heartbreak! :)
idag är jag inte lika pigg, men jag och milla har varit på en mysigt promenad, nu ska vi laga mat och sen ut igen och mysa ute i det fina vädret. Mina grannar verkar ha snickarverkstad eller så tränar de bara att slå med hammare.

jag har nog inget mer att berätta faktiskt!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0