När blev det så kul?

När blev det så oerhört kul att städa och diska att du inte vill plugga Linnea?!
Nu när din lägenhet glänser och luktar citron så kan du väl lägga resten av din energi åt plugg va?

Nu ska jag ta kaptenen i öronen och plugga punkt slut!
Kaptenen han är smart han!

Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar
Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar
Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma!


Jag har gått och trallat på kaptenen nu i nån timme och jag blir bara gladare och gladare!

I morgon mina kära vänner tar jag Anna, RUJ och Natalie med mig till Dalarna! :) En helg i glädjens och lyckans tecken! :) Vi ska rida, festa, vandra, mysa och bara vara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0