fäller in backspeglarna!

Hej hallå, idag bjöd skolan på frukost och lite gratis mat tackar man väl inte nej till? ;)
vi hade en lektion idag med en ny lärare, hur skön var inte hon då? Jag höll inte ens på att somna på lektionen!

efter skolan drog jag och Anna på biltema, ja jag förstår nu varför killar är tokiga i biltema! De fanns ju allt där, jag köpte en väggklocka som jag önskat mig ett bra tag! sugrör, en sladd och ett block.
Handlade lite på willys innan jag drog hem och sen blev det mat en riktig fettbomb, kyckling, bacon, fetaost, sallad och en fet vitlökssås på turkisk yoghurt, helt okej!

har även tagit en kvällsprommis med Natalie runt gävle strand idag, jag älskar't! hade jag haft råd hade jag utan tvekan flyttat dit, jag som till och med tycker att havet och vatten är lite skrämmande.

Har ingenting mer att berätta faktiskt, ska snart se bomde söker fru och försöka sova tidigt ikväll.
Inatt har det regnat och smattrat på fönstret, jag kunde inte sova! så pigg var jag inte när klockan ringde 9 i morse..

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0