Ligga?


fick en kondomnyckelring igår!
på vår skola, delar de ut kondomer jämt, igår och idag och på kåren har vi fått kondomer.
Här tar vi det säkra före det osäkra tydligen.
Sen kan man göra GRATIS klamydiatest på skolan! vi är en liggarvänlig skola!

I onsdags slutade vi tidigt så då tog jag Anna och Ruj med mig hem till Dalarna!
Skönt att höra folk prata lite seeegt, hålla ut på vokalerna och ännu bättre få höra lite Älvdalska och slippa Rödljus och stadstrafik speciellt cykelbanor!
Att få träffa min underbara mamma, mina helt fantastiska vänner och bekanta och att få träffa min helt otroliga häst går inte att beskriva i ord vilka känslor som kom fram!
att få äta mammas mat, umgås med mina fantastiska flickor som vet mina allra sämsta och bästa sidor och umgås med mig ändå, att få rida min alldeles egen häst, att kunna gå ut i skogen helt ensam och veta precis vart jag är, att mysa med min hund, att bara vara!
I lördags följde jag med till vansbro på tävling, härligt att känna känslan igen! det gick bra för brudarna men de kunde gått bättre,
måndag tog jag ut hästarna och sen drog jag iväg mot mora, plockade upp Anna och Maria sen åkte vi till Gävle, fina Gävle.
Gick i skolan mellan 13-15.45 sen var det promenad på kvällen med goa brudar Emelie och Natalie, vi tog en rätt lång runda men de var skönt som attan!
idag har vi varit lediga, var på mässa i skolan en stund bara, beställde varsin ove(rall) så vi kan vara faddrar nästa år! sen fick vi massa gratis grejer, godis och pennor och sånt. lite  info om träningsställen också.
Jag Anna Natalie och Emelie drog till Valbo för att lämna in annas dator, men de var stängt för inventering..
Så ikea, och lite klädaffärer blev det istället.
tog en kvällsprommis också idag med ett avbrott för fika hos Elin som fyller år idag :) Gott med Kladdkaka!
nu har jag betalat lite räkningar och ska ta och luta huvudet mot kudden snart!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: EVELINA HEED

Kan man åka till Valbo utan att gå in på Hööks??!! :O Haha ;)

2011-09-13 @ 22:41:51
URL: http://evelaiijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0