MensVÄRK!!

den som säger att mensvärk inte gör ont eller inte är så farligt förtjänar en eller tio feta smällar!
Mensvärk är det värsta som finns, det förstör en hel dag, en hel natt och ibland en hel vecka!
Att knapra ipren i en vecka är inte så jäkla kul..
att ligga i fosterställning, blek som ett lik och gråta är inte heller någon höjdare förresten..
Nej jag är inte bitter...

I alla fall så åt vi tacotårta hos Olivia igår det var smaskens och sen drog vi på hjärtekrossaren, det var kul! men det blev nästan för mkt folk man kunde knappt röra sig och dansa ja om du vill boxa röv med någon annan och akta dig för svingande armbågar och trampa på glas så gå ut på dansgolvet och rocka rumpa! det gjorde vi!
tog bussen hem och jag var rädd när jag gick hundra meter från bussen till mitt eget hus! alltså jag blir så arg när jag tänker på det, jag blir förbannd. det är 20mil hem, och hemma kan jag sova med öppen dörr, jag skulle kunna gå ensam hem från Älvdalen till mitt hus i Brunnsberg utan att vara det minsta rädd, det är förövrigt en mil!
att folk på bussen pratade om att en blev överfallen och rånad när den hoppat av bussen dagen innan gjorde inte direkt saken bättre inte heller att du med mössan nerdragen för halva ansiktet och huva med mörka kläder gick bakom mig tills jag gick in i mitt hus! Vi lever 2011 och folk kan inte låta andra människor vara ifred eller ha sina saker ifred, det är sinnes! jag ska kunna gå hem från bussen utan att vara rädd, utan att ha mitt överfallslarm i högsta hugg och utan att behöva ringa någon mitt i natten bara för att prata så jag känner trygghet, det tycker jag är en mänsklig rättighet att känna sig trygg!
Att hoppa på en annan människa i mörker sno dennes saker eller misshandla personen är FEGT, det är FEGT att ta hjälp av mörkret! visa vem du är eller står du inte för det du gör? tänk efter hur du skulle känna om du eller någon av dina nära blev utsatt för något sånt här..

Idag åt vi på american buffé, ät allt du orkar! pizza tacos och glass.. vi svullade! jag har inte varit hungrig eller ätit något sen dess förutom på bion då jag åt choklad.
det var bio nu på kvällen som gällde, Friends whit benefits. helt okej film :)
nu ska jag knapra i mig några tabletter här och sova lite i iprendimman innan det är dags att lägga sig i fosterställning med VÄRK. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0