Nolla blev etta

JA nu är jag ingen nolla längre! Tack och lov slipper jag min finfina nollebricka nu!
nu är nollningen över och vi har börjat ett nyttigare och hälsosamare liv!
Eftersom man cyklar överallt här har jag redan gått ner en storlek sen jag flyttade hit trots allt festande och billys!
stolt tjej!
Så idag började LCHF maten och powerwalk med Anna, Natalie och Emelie! :)
Känns så oerhört skönt att komma igång igen och med ett sånt här gäng med sig så kan jag inte annant än ha kul under tiden!

vi gick ner till Alderholmen/Gävle Strand/Venedig och jag kan inte annat än säga att jag är kär, det pirrar liksom i magen när jag är där! Jag är kär, på riktigt. om jag kunde så skulle jag flytta in på en gång ta Wilma med mig och ställa henne på gräsmattan eller den inglasade altanen för det här skulle hon älska!
kan någon vänlig själv ge mig 1,5 miljoner kronor? skicka ett sms så får ni kontonumret! :)
för ni vill väl att jag ska ha det bra va?
När jag blir stor ska jag bo där, ha en båt och en ferrari!

finsittningen i fredags var mysig, fin och spårad! Började med lite förfest hos Elin, sen drog vi till teknikparken där vi mötte upp alla andra! jag Natalie och 3 andra fick ett eget VIPbord! oups..
Vi åt gott drack gott och gjorde lambos och spex. det hölls tal och var jättetrevligt!
Sen efteråt var det kåren, galet som vanligt!
drog hem rätt tidigt då carro väntade på mig här i min lilla lägenhet!
Carro har ju varit här och jobbat i helgen på tävling så hon har bott hos mig! :D
Så jag har även fått lukta häst, klappa häst, pussa och krama häst, knoppa häst och se hästar hela helgen! UNDERBART!
Kärleken mellan häst och människa är något speciellt, något man inte förstår sig på om man själv inte upplever den! att vara på tävling fick mig att sakna min fina hest där hemma, hon den där som är precis som jag hon som vet alla mina innersta hemlligheter och alla mina styrkor och svagheter! hon som vet när jag behöver en knuff i baken eller en kram! Hon den där som gör allt för att reta mig vissa dagar, och andra dagar gör allt för mig!
Jag saknar henne, men jag vet att hon inte kunde få det bättre än såhär, de kan inte bli bättre! Hon får träning och kärlek, jag får utbildning och ett jobb i framtiden! Sen ska vi leva lyckliga i alla våra dagar framöver!
Ska skämma bort henne rejält på onsdag när jag åker hem!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0