Bakis?

Sockerbakis är jag minsann!! Mitt blodsocker och jag är lite oense om det här med att förtära godis.. Har inte ätit smågodis i lite större mängd på ett tag och då har det varit jättebra, min kropp har känts bra och det har inte svartnat för ögonen något.. I fredags föll jag för frestelsen och köpte med mig en påse smågodis hem, sen dess har jag känt mig småsnurrig och det svartnar för ögonen då och då när jag reser mig...
Så efter i morgon blir det ett försök till att undvika godis!! Inte ett förbud för om något är förbjudet så bryter man det så fort man kan ;)

Fram till i morgon ska jag njuta av min godispåse full med center och annat gott :)

Igår firades Brynäs på torget det var ca 15 000människor där!! Vilken känsla, vilken stämning, till och med regnet som låg i luften firade med att släppa igenom solen så den kunde lysa på oss och "vårt" smguld! :)

Vi hörs vi ses i dina drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0