Det har gått flera veckor baby

Hej hej hallå!
eftersom min sambo vill veta vad som händer i mitt liv så har jag lovat att skriva ett inlägg om mitt liv för att uppdatera er lite! :) men allvarligt talat så vet jag inte vart jag ska börja eller vad jag ska skriva om..

men vi börjar med Molly, min älskade älskade vän! Hon som funnits vid min sida de senaste nästan 10åren, idag skulle hon fyllt 10år! Hon som bara sådär blev en helt annan hund och jag vet, jag vet så väl att hon har det bättre nu! I himlen där hon har många änglar som tar hand om henne åt mig, hon sitter troligtvis med mormor och alla andra underbara friskupare och blir bortskämd med massa korv nu! :) Hon springer runt på de evigt gröna ängarna i himlen och är frisk och mår bra! Vi ses i Nangiala, jag vet att när det är min tur att gå över till andra sidan så kommer hon välkomna mig med sån oerhörd glädje och kärlek på ett sätt som bara hon och jag förstår! hon kommer yla av lycka så hela världen hör henne! Jag älskar dig! ♥

I torsdags förra veckan packade jag och fröken ford in oss i hennes lilla rallyford och drog iväg, 6,5timmar senare var vi framme på parkeringen utanför Gekås i Ullared! :) vi åt lite medhavd lunch och sedan shoppade vi järnet i några timmar!
strax efter 19 var vi framme hos Andreas/Knasson i Gislaved, Gislaved som vi blivit varnade för av många! Vi gjorde några snabba uppfreshningar och drog sedan iväg till hotellet för popquiz! jag var helt säker på att vi kommit sist! men tji fick jag när våra bordskamrater som svarat nästan exakt som vi blev tvåa.. Vi vann popquizen med endast 3 fel.. Finalen är i september ;)
På fredagen tog vi en sightseeing i småland, härligt med lite natur! ;)
på kvällen åt vi fajitas och chokladfondue med frukter till efterrätt, sedan spelade vi spel :)
Lördagen tog vi det lugnt på dagen, hittade till systemet helt själva. Det är helt sjukt det där att vart man än är så hittar man systembolaget om det finns ett ;)
sedan åt vi grillat, Martin och Knasson drog till festlokalen och vi brudar stannade hemma och förfestade inne hos Ellen och Martin :)
sedan vandrade vi tre kilklacksbrudar iväg till festlokalen, fulla och glada!
sen var det fest hela natten lång, dagen efter vaknade jag upp på soffan ;)
efter lunch på söndagen så åkte vi "hem" till Gävle, vägen var lång! Väl hemma såg vi på hockey och Bigbrother sen sova vi!

Måndag morgon skola! fysik och kemi..
sedan efter lunch åkte min fröken ford hem! vi gick på träning och livet fortsatte i ekorrhjulet ;)

Träning, skolan, träning..

på torsdagen så var vi på n0llningsmöte så nu minsann är vi uppskrivna till att bli phaddrar till n0llningen i höst :)
sedan på kvällen var vi hemma hos emelie några brudar och åt marängsviss och såg Brynäs if vinna smguld! :)
sedan gick vi ut på stan och såg hela Gävle spåra ur ;)

Fredag kväll på batterigatan innebar lets dance och mys!

Lördag samlades hela 15000 människor på stortorget i Gävle och såg guldgossarna komma på lastbilsflak! :)
på kvällen var det som dagen före myskväll och tvättid för oss :)

Idag har vi inte gjort mycket alls :)

Förresten önskar jag att våra grannar under lärde sig ordet respekt och tystnad.. Grannfejden är nära klockan 7 och 8 på morgonen varje lördag och söndag morgon.. puckon!

Nu ska jag tagga inför BBfinal! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0