Påsk 2012

Jo alltså det är väl påsk nu, det är mysigt! det är färgglatt och ÄNTLIGEN så kommer påskmusten fram :)
I torsdags gick vi i skolan i 3 timmar sen körde vi Rally hem till Dalarna, tur att min kära lilla racerbil RUJ är bäst och snabbast! :)

på torsdagskvällen åkte vi till Sälen för att hälsa på våra släktingar från skåne/småland! :) Påskmat, prat och allmänt trevligt! vi stannade i Stadiumoutletten också jag och Mammi, två shoppingsugna damer gick in tomhänta och ut fullhänta! :) Världens skönaste craft tröja, en stor rosa väska och en snygg Burtonjacka fick följa med mig hem :) alltihop till ett värde av 2899kr men till ett betydligt bättre pris! :)

Fredag tog jag ut hästarna och sedan åkte jag med Emma, Amanda, Moa och Daniel till Orsa på Moa och Daniels första tävling som gick hur bra som helst :) söta unge och söta ponny! :)
sen tog jag, jossan och mitt bonusbarn Fridolf en promenad runt flygfältet i solen.
Mockade lite hage och sedan red vi en barbacka tur i solen också :)
Fröken W byter päls just nu och jag var hårig precis överallt när jag kom hem, näsan, håret, under kläderna, utanpå kläderna.. Nackdelen med att inte helraka hästen..
smutsig är hon också så jag beställer fint väder någon dag i veckan så vi kan ta oss ett vårbad! :)
efter det tog jag coh Ida en prommis sen hakade Eve på och sedan var det dags för påskmiddag här hemma på berget med mammi och grannarna! :) mums!
Kvällade hästarna och sedan somnade jag i soffan efter att ha sett Anton Hysén i let's dance!

Idag ska jag jobba mellan 13-21.30, spännande! det var länge sen jag jobbade nu :)

På måndag ska jag och Fröken W hoppa för Jossan :)

och på torsdag morgon bär det av mot södra Sverige för mig och Eve :)

bilder får ni en annan dag när jag lärt mig hur jag laddar upp dem från min Iphone! :)

Vi hörs vi ses i dina drömmar

All we needed, needed was a laugh
Years gone by...
I'd say we've kicked some ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0