Varenda veranda

Hej hopp!
Idag har jag lite träningsvärk, jag kunde knappt ta mig ur sängen..
mördarmagövningen vi gjorde igår på medelpasset har gjortt sitt och min mage är dööööd!
Idag har vi städat och diskat, köket var skinande rent efter att vi rensat skafferi och diskat och torkat och så vidare..
Sen skulle vi göra toast till lunch och min sambo hon den där KARIS hon spiller ut feta ost över golvet och ja det ligger kvar.. Vi är som två grisar men vi mår psykiskt dåligt av vårt kök ibland..

Nu ska vi ta och knata ner på stan för lite ärenden, en ny telefon och kanske en klänning?!

Vi hörs vi ses i dina drömmar!

Nu har vi lite dans här hemma!!


- NU GÅR VIIII!!!
okej bäst att lyda sambon så hon inte kastar fetaost på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0