We have to fight, because what doesn't kill you makes us stronger!

Efter att ha jobbat 8timmar, läst ett x antal tidningar och sedan stängt butiken bytte jag snabbt jobbarkläderna mot chafförskläder och körde Cadillac i några timmar. Klockan 5 fick jag sluta mina ögon och sova två timmar innan hästarna ville ut :) vid tolv ringde mammi och vi fick åka till Falun och djursjukhuset med älskade Molly! Som blivit en helt annan hund hon säger inte ett ljud, viftar knappt på svansen orkar inte gå och hon känns deprimerad och apatisk.. Efter fyra timmar på djursjukhus med blodprov, urinprov, undersökningar och röntgen hittade de ingenting och de var lika förvånade och förbryllade som vi.. Diagnosen blev troligtvis att hon har ont i ryggen så hon har fått smärtstillande och antiinflamatoriskt nu :) håll tummarna gott folk!

Nu ska jag snart iväg till stallet, idag ska vi hoppa :)

Hörs sen! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0