14 Februari

Ja den där alla hjärtans dagen idag :) En mysig dag tycker jag trots att jag är singel eller ja jag är ju gift förresten men frugis hon bor i sigtuna..
så istället så myser jag med mina fina gävle flickor ikväll, vi ska se på film och äta fruktsallad :)

Träningen gick bra, jag tog i extra hårt för att jag är en singelmänniska och ensam på alla hjärtans dag, Ninni bjöd på geléhjärtan efteråt, vi tackade nej duktiga som vi är :) Jag är så jävla stolt över mig själv!

Nu ska jag reda ut mitt trollbo till hår och sen ska vi dra oss bort till Natalie :)

Puss och kram visa kärlek och respekt till varandra nu!
" Love like you never been hurt before!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0