Chokladdrömmar

Ja inatt har det krupit i kroppen på mig, helt galet!
Jag har vaknat flera gånger och haft svårt att somna om.
De enda jag drömt om inatt är choklad, kinderäggchoklad! :)
det vattnades så mycket i munnen av bara tanken så jag skulle kunnda drunkna, det var som att dricka ett glas vatten.
Att sedan grannarna här inte förstår vad tyst efter 22 är gör mig tokig! inatt har de skrikit, bråkat, spelats musik, tittats på tv med hööögsta ljud på..

Idag har vi haft halvdag i skolan, efter skolan åkte vi i min studiegrupp hem hit och pluggade. Vi pluggade på bra, med lite raster och många framtidsplaner :)
Nu har vi ätit korv och stuvade morötter och strax ska vi bege oss på träning!
Mitt liv som sockerfri går faktiskt helt okej, peppar peppar.
men de kommer väl bakslag snart antar jag..

Nu dags att byta om!
tjintjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0