Effektiv när det gäller

Ja jag vet jag är en tidsoptimist, jag har lång startstrecka och är seg!
Men när jag väl börjar då går det undan!
trots att jag somnat med boken 4 gånger idag, de är en sövande bok det här och att läsa den nerbäddad i sängen är väl kanske inte den bästa metoden..
men nu har jag minsann skrivit och fått ihop 499 ord, det ska nog gå bra det här :)

Sitter här i soffan i min tredragtröja och mina pyjamasshorts, har inte planer på att byta om förrän det är dags att gå på träning idag heller. svett luktar jag och fett hår har jag, äcklig tjej! men ärlig ;)

nu ska jag skriva 500 ord till! :) tjing tjing

nu rockar vi skiten ur hemtentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0