fuskvecka

hej hej hallå
igår var vi på ikea och sedan när vi kom hem skulle vi skynda oss att göra en pizza och en kladdkaka!
AJg tog tag i kladdkakan och anna i pizzan, fint med arbetsfördelning!
smeten blev bra och jag skulle smälta smör, sätter kastrullen på en platta och ställer bunken med smeten på den andra, sätter på plattan och sätter mig i soffan en stund tills smöret smällt!
Helt plötsligt skriker Anna från köket, - LINNNEEEEEAAAAAA, bunken sitter fast!!!!
Katastrofen var ett faktum, jag hade satt på fel platta i all stress..
slet av bunken och ner i soptunnan med den, halva smeten och bunken sitter kvar på plattan..
Anna blir akut toanödig så jag får ta hand om krisen själv, fram med en stekspade och skrapa bort det som går!
TAck och lov går allt bort!
JA då var det väl bara att börja om, men smöret var ju kvar iaf! :)
Den här gången går det bra.
Mitt i all kaos kommer vi på att vi bokat träning, bara att avboka den!
Anna gör pizza, och ja de är väl inte slut på krångel där heller. i all stress på Willys så har vi tagit krossad ananas istället för skivad..
Sedan tar vi en promenad ner på stan och ska köpa tulpaner, det är slut!
Vi gräddar pizzan när vi kommer hem och äter när gästerna kommer ;)
Underbara flickor från klassen kommer och vi har en helt underbar kväll!
Idag har vi haft världens mest onödiga skoldag, på riktigt!
Nu har vi stressat i oss lunch och ska iväg på träning snart :)
den här veckan är fuskvecka, vi äter allt onyttigt som kommer i vårt hem! hade våra möbler varit gjorda av socker hade vi mumsat i oss dem med!
Disken blir till BERG varje dag!! seriöst
Välkommen till Diskgatan 19!
Vi har fått nya gardiner av våra älskade mammor! lampskärmarna är från IKEA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0