Livet är en fest och jag har karatefylla varje dag

Varje dag händer något som får mig att uppskatta livet ännu mer!

Jag längtar till Fredag då två av mina absoluta favoriter kommer hit och jag får kramas igen med dem som format mig till den jag är idag!
På fredag ska jag ta ett glas vitt i goda vänners lag och bara mysa :)

Veckans planer:
Tisdag: skola 9-12, stanna och plugga lite med studiegruppen efter det
18.30-19.30 Dans på friskis
där emellan mat och plugga hemtenta

Onsdag:
Skriva hemtenta
Box 1timme

Torsdag:
Tvätta
hemtenta
fuego en timme eller en timmes löp
städa

Fredag:
Promenad plus löpning
Hemtenta
BESÖK!! :)

Lördag: stan och sedan feeeest!!


En gång för länge sedan ;)


Jag längtar faktiskt till våren nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0